REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DLA UŻYTKOWNIKÓW APLIKACJI MOBILNEJ HOME LAB NALEŻĄCEJ DO IMOGENA SP. Z O.O.

§ 1 WSTĘP

  1. Niniejszy Regulamin stosuje się do usług dostępnych za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej Home Lab należącej do Spółki Imogena Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu.
  2. Niniejszy Regulamin określa w szczególności: ogólne warunki, zasady korzystania i funkcjonowania Aplikacji oraz rodzaje i zakres świadczonych usług.
  3. Postanowienia niniejszego Regulaminu wraz z przepisami prawa obowiązującego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w sposób wyłączny określają prawa i obowiązki Użytkownika.

§ 2 DEFINICJE

Użyte w przedmiotowym Regulaminie pojęcia należy rozumieć w następujący sposób:

APLIKACJA MOBLINA Home Lab lub APLIKACJA – oprogramowanie w wersji na urządzenia mobilne (dla systemów iOS oraz Android), którego celem jest udostępnienie Użytkownikowi funkcji opisanych szczegółowo w § 6, 8, 9 i 10 niniejszego Regulaminu. Uzupełnienie wersji mobilnej Aplikacji stanowi jej wersja webowa, do której postanowienia niniejszego Regulaminu stosuje się odpowiednio.

FORMULARZ REJESTRACYJNY – formularz wypełniany przez Użytkownika przy rejestracji do Aplikacji.

HASŁO – unikalny, indywidualny kod dostępu każdego Użytkownika Aplikacji składający się z minimum 12 znaków. W skład hasła powinny wchodzić duże i małe litery, cyfra i znak specjalny. Hasło nie może być ciągiem następujących po sobie klawiszy.

KLIENT – osoba fizyczna, mająca pełną zdolność do czynności prawnych, zlecająca za pomocą Aplikacji Mobilnej Home Lab wykonanie konkretnego badania laboratoryjnego na swoją rzecz, małoletniego pozostającego pod jego władzą rodzicielską, opieką lub kuratelą lub innej osoby pozostającej pod jego opieką lub kuratelą, którego Kontem (w tym zlecaniem wykonania konkretnych badań laboratoryjnych i dostępem do wyników badań) zarządza osoba, pod której władzą rodzicielską, opieką lub kuratelą pozostaje.

KONTO – panel służący do zarządzania Usługami Aplikacji, który każdorazowo zostaje przypisany do konkretnego Użytkownika po dokonaniu przez niego rejestracji w Systemie, dostępny po zalogowaniu się przez Użytkownika w Systemie.

LABORATORIUM – placówka współpracująca ze Spółką świadcząca usługi wykonywania badań laboratoryjnych.

LOGIN – unikalny adres poczty elektronicznej Użytkownika, który służy jego identyfikacji podczas rejestracji i logowania do Aplikacji.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH – zasady przetwarzania danych osobowych w Aplikacji uregulowane w § 15 niniejszego Regulaminu oraz w Polityce Prywatności.

OSOBA UPRAWNIONA DO POBIERANIA MATERIAŁU DIAGNOSTYCZNEGO – osoba współpracująca ze Spółką, posiadająca uprawnienia do pobierania materiału diagnostycznego w celu dalszego przekazania go do Laboratorium w celu wykonania konkretnego badania laboratoryjnego. Osoba Uprawniona Do Pobierania Materiału Diagnostycznego posiada także uprawnienia i doświadczenie w zakresie wykonywania Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej.

PACJENT – osoba fizyczna, na rzecz której Imogena Sp. z o.o. świadczy usługi medyczne, działający samodzielnie lub przez przedstawiciela ustawowego.

POZOSTAŁE USŁUGI W ZAKRESIE OPIEKI MEDYCZNEJ – pozostałe usługi w zakresie opieki medycznej dostępne za pośrednictwem Aplikacji, inne niż pobieranie materiału diagnostycznego w celu wykonania konkretnego badania laboratoryjnego, wykonywane we wskazanej przez Pacjenta lokalizacji.

REGULAMIN – niniejszy Regulamin świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem Aplikacji Mobilnej Home Lab przez Imogena Sp. z o.o. za pośrednictwem Elektronicznych Kanałów Dostępu, wydany na podstawie art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, dostępny w Aplikacji w zakładce Regulamin.

SKLEP – serwis do pobierania aplikacji mobilnej Home Lab, dla systemu operacyjnego Android – Google Play, dla systemu operacyjnego iOS – App Store.

SPÓŁKA – Imogena Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Jeleniogórska 16, 60-179 Poznań, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000880206, NIP: 7792523064, REGON: 388060257, numer telefonu: +48 61 623 50 66, adres e-mail: kontakt@homelab24.pl.

SYSTEM – oprogramowanie informatyczne umożliwiające Użytkownikowi dostęp do Aplikacji na Urządzeniach Mobilnych.

ŚWIADCZENIE USŁUGI DROGĄ ELEKTRONICZNĄ – wykonanie usługi, które następuje przez wysyłanie i odbieranie danych za pomocą systemów teleinformatycznych, na indywidualne żądanie Użytkownika, bez jednoczesnej obecności stron, przy czym dane te są transmitowane za pośrednictwem sieci publicznych w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne.

UŻYTKOWNIK – osoba fizyczna, mająca pełną zdolność do czynności prawnych, zlecająca za pomocą Aplikacji Mobilnej Home Lab wykonanie konkretnych badań laboratoryjnych (Klient) lub osoba uprawniona do pobierania materiału diagnostycznego (Osoba Uprawniona Do Pobierania Materiału Diagnostycznego).

ZLECENIE – wykonanie dyspozycji Klienta poprzez: a) pobranie materiału diagnostycznego przez Osobę Uprawnioną Do Pobierania Materiału Diagnostycznego i zawiezienie go do właściwego Laboratorium lub b) poprzez wykonanie badania laboratoryjnego przez Laboratorium lub c) wykonanie Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej przez Osobę Uprawnioną Do Pobierania Materiału Diagnostycznego.

§ 3 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Głównymi celami działania Aplikacji Mobilnej Home Lab są:

a. dla Klienta – zamówienie za pośrednictwem Aplikacji usługi pobrania materiału do badań laboratoryjnych w miejscu wskazanym przez Klienta celem przeprowadzenia we współpracującym ze Spółką Laboratorium wybranych przez Klienta badań laboratoryjnych (dalej jako: „Badania”) i/lub przeprowadzenia usługi analizy dietetycznej określonych badań (dalej jako „Analiza Dietetyczna”) i/lub Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej;

  1. Niniejszy Regulamin określa w szczególności:

a. zasady korzystania z Aplikacji;

b. zasady funkcjonowania Aplikacji;

c. zakres usług Aplikacji i informacji dostępnych za jego pośrednictwem dla Użytkownika;

d. wymogi techniczne korzystania z Aplikacji;

e. zasady zawierania i odstąpienia od umowy dotyczącej korzystania z Aplikacji;

f. zasady składania i rozpatrywania reklamacji dotyczących funkcjonowania Aplikacji. 3. Korzystanie z Aplikacji odbywać się może wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w niniejszym Regulaminie.

  1. Analiza Dietetyczna stanowi usługę akcesoryjną w stosunku do określonych Badań, w tym sensie, że Użytkownik może z niej skorzystać wyłącznie jednocześnie z zakupem określonych Badań.
  2. Do korzystania z usług Aplikacji niezbędne jest posiadanie urządzenia mobilnego technicznie umożliwiającego korzystanie z Aplikacji, tj. systemu Android 5 lub wyższego lub iOS 11 lub wyższego, przy czym urządzenie Osoby Uprawnionej Do Pobierania Materiału Diagnostycznego musi mieć także Aparat i GPS.
  3. Wszelkie prawa własności intelektualnej, zarówno do całości jak i do dowolnej części Aplikacji, w tym zawartych w niej informacji (m.in. tekstów, rozwiązań nawigacyjnych, wyboru i układu zamieszczonych treści, logotypów zarówno graficznych jak i słownych, zdjęć, ankiet, formularzy, wzorców, opracowań) i materiałów, stanowią własność Spółki. Powyższe regulacje mają także zastosowanie do szeroko rozumianych informacji i materiałów udostępnianych Użytkownikom drogą elektroniczną.

§ 4 ZAKRES USŁUG

  1. Korzystanie z treści i funkcjonalności Aplikacji oraz Konta Użytkownika jest nieodpłatne. Odpłatne jest natomiast korzystanie z Usług zamawianych za pośrednictwem Aplikacji.
  2. Cennik usług znajduje się w zakładce Badania w Aplikacji.
  3. Na ostateczny koszt realizacji usługi składa się: cena usługi pobrania materiału do badań zgodna z Cennikiem, i/lub Analiza Dietetyczna, i/lub cena Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej oraz koszt dojazdu i koszt zestawu pobraniowego. Koszt dojazdu wyliczany jest każdorazowo dla Klienta po podaniu wybranej przez Klienta lokalizacji, na podstawie odległości wybranej lokalizacji od Laboratorium. Po podaniu lokalizacji, w podsumowaniu Zlecenia, Klient otrzymuje wyliczony przez Aplikację koszt dojazdu. Dokonanie płatności za usługę wraz z kosztami dojazdu oznacza akceptację przez Klienta przedstawionej wyceny.
  4. Po zalogowaniu się Klient zyskuje dostęp do:

a. zakresu Usług oferowanych za pośrednictwem Aplikacji, wraz z wytycznymi dotyczącymi warunków realizacji danego Badania i sposobu przygotowania się Pacjenta do Badania (np. konieczność poddania się badaniu na czczo) oraz warunków realizacji i sposobu przygotowania się do realizacji Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej;

b. usługi zlecania konkretnych badań laboratoryjnych, za wynagrodzeniem określonym w Cenniku dostępnym w Aplikacji wraz z kosztami dojazdu i zestawu pobraniowego;

c. usługi Analizy Dietetycznej przypisanej do określonych Badań;

d. Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej wraz z kosztami dojazdu;

e. zrealizowanych i zaplanowanych Badań i/lub Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej;

f. wyników badań w formacie pdf;

g. pobrania kopii wyniku badania w formacie pdf;

h. listy zrealizowanych i zaplanowanych Badań i/lub Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej.

  1. Po zalogowaniu się Osoba Uprawniona Do Pobierania Materiału Diagnostycznego zyskuje dostęp do usług w postaci:

a. możliwości wyboru konkretnego Zlecenia, a następnie – jeśli dotyczy - dostarczenia go po pobraniu do wyznaczonego przez Aplikację Laboratorium;

b. zaznaczenia w Aplikacji, że materiał diagnostyczny został pobrany zgodnie ze Zleceniem i/lub że usługa wchodząca w zakres Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej została wykonana zgodnie ze Zleceniem;.

§ 5 ZASADY KORZYSTANIA Z APLIKACJI

  1. Korzystanie z zasobów Aplikacji może być dokonywane wyłącznie na własny użytek. Rodzice/Opiekunowie prawni/Przedstawiciele ustawowi osób znajdujących się pod ich pieczą, opieką lub kuratelą mogą korzystać z Aplikacji także w celu zlecenia badań lub Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej na rzecz ich małoletniego dziecka lub osób ubezwłasnowolnionych znajdujących się pod ich pieczą.
  2. Korzystanie z Usług oferowanych przez Aplikację może odbywać się jedynie w sposób zgodny z obowiązującym prawem, postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz z zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami, w szczególności Użytkownik korzystający z Usług Aplikacji zobowiązuje się do:

a. powstrzymywania się od jakichkolwiek aktywności mogących utrudnić lub zakłócić funkcjonowanie Aplikacji oraz korzystanie z usług Aplikacji w sposób uciążliwy dla innych osób, w tym w szczególności od jakiegokolwiek ingerowania w zawartość Aplikacji lub w jej elementy techniczne. Zabronione jest ponadto wykorzystywanie Aplikacji do celów sprzecznych z jej przeznaczeniem;

b. powstrzymania się od dostarczania przez Użytkownika treści bezprawnych, naruszających przepisy prawne obowiązujące na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej lub dobre obyczaje;

c. podania prawdziwych danych osobowych; niedopuszczalne jest tworzenie kont nieistniejących Użytkowników oraz przekazywanie danych osobowych innych osób jako własnych danych osobowych, korzystania z kont innych Użytkowników czy też udostępnianie własnych kont innym osobom;

d. przestrzegania autorskich praw majątkowych oraz praw wynikających z rejestracji wynalazków, patentów, znaków towarowych, wzorów użytkowych i przemysłowych innych osób;

e. bieżącej aktualizacji swoich danych udostępnionych w ramach Aplikacji, zapoznawania się ze zmianami niniejszego Regulaminu oraz innych dokumentów dotyczących poszczególnych usług Aplikacji.

  1. Korzystanie z Aplikacji jest nieodpłatne dla Użytkownika. Koszty połączenia z Aplikacją, za pośrednictwem Internetu, telefonii lub innych metod przesyłania danych, ponoszone są przez Użytkownika.

§ 6 FUNKCJONOWANIE APLIKACJI

  1. Za pośrednictwem Aplikacji Użytkownik uzyskuje dostęp:

a. Klient – do własnego profilu oraz profilu osób pozostających pod jego władzą rodzicielską, opieką lub kuratelą;

b. Osoba Uprawniona Do Pobierania Materiału Diagnostycznego – do własnego profilu zawierającego informacje o zgłoszonych przez Klientów Zleceniach, tj. miejscach (przy czym przed akceptacją Zlecenia widoczny jest wyłącznie kod pocztowy Klienta wraz z jego ulicą zamieszkania), datach oraz godzinach poboru materiału diagnostycznego i/lub wykonania Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej.

  1. Użytkownik w ramach własnego profilu, uzyskuje możliwość skorzystania z następujących funkcji Aplikacji (dalej także jako: „Usługi”):

a. Klient:

i. sprawdzenia zakresu usług oferowanych przez Aplikację Mobilną Home Lab i Cennika tych usług;

ii. umówienia, odwołania lub zmiany terminu wizyty Osoby Uprawnionej do Pobierania Materiału Diagnostycznego;

iii. zlecenia wykonania konkretnego badania laboratoryjnego i/lub Analizy Dietetycznej przypisanej do określonych Badań;

iv. zlecenia wykonania Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej;

v. dokonania płatności za przyjazd Osoby Uprawnionej do Pobierania Materiału Diagnostycznego i zestaw pobraniowy, za pobranie materiału diagnostycznego, za wykonanie badania laboratoryjnego i/lub Analizy Dietetycznej przypisanej do określonych Badań, i/lub za realizację Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej;

vi. zapoznania się z listą zrealizowanych i zaplanowanych badań i/lub Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej;

vii. zapoznania się z udostępnionymi w formacie pdf wynikami badań i/lub Analizy Dietetycznej, które zostały przez niego zlecone za pośrednictwem Aplikacji;

viii. pobrania kopii wyniku Badania i/lub Analizy Dietetycznej w formacie pdf;

ix. zapoznania się z Przewodnikiem Aplikacji/Samouczkiem Obsługi Aplikacji.

b. Osoba Uprawniona Do Pobierania Materiału Diagnostycznego:

i. sprawdzenia listy aktualnie zleconych przez Klientów badań laboratoryjnych i/lub Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej;

ii. podjęcia wykonania konkretnego Zlecenia i/lub Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej, lub jego anulowania;

iii. potwierdzenia wykonania danego Zlecenia.

§ 7 DOSTĘP DO APLIKACJI I ZASADY REJESTRACJI

  1. Umowa o świadczenie Usług drogą elektroniczną zostaje zawarta przez Użytkownika z chwilą zalogowania w aplikacji Home Lab.
  2. Umowa na realizację Zlecenia wybranego za pośrednictwem Aplikacji zostaje zawarta z chwilą podjęcia przez Osobę Uprawnioną Do Pobierania Materiału Diagnostycznego danego Zlecenia zleconego za pośrednictwem Aplikacji przez Klienta. Po podjęciu przez Osobę Uprawnioną Do Pobierania Materiału Diagnostycznego danego Zlecenia, Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia Zlecenia za pośrednictwem Aplikacji oraz na podany przez siebie w Aplikacji adres e-mail. Spółka zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku, w którym Osoba Uprawniona Do Pobierania Materiału Diagnostycznego anuluje wizytę, przy czym możliwe jest to na maksymalnie 12 godzin przed umówioną godziną wizyty.
  3. Aplikacja Mobilna Home Lab dostępna jest dla systemów operacyjnych iOS oraz Android, po ściągnięciu jej z odpowiedniego Sklepu i zainstalowaniu na urządzeniu mobilnym.
  4. W celu uzyskania pełnego dostępu do Aplikacji, Użytkownik musi dokonać rejestracji w Aplikacji ustalając Login i Hasło oraz wyrazić wymagane zgody.
  5. Dokonując rejestracji:

a. Klient winien podać następujące dane: imię, nazwisko, data urodzenia, PESEL/numer dokumentu tożsamości, adres zamieszkania, adres poczty elektronicznej, numer telefonu oraz wypełnić wszystkie pola formularza rejestracyjnego, chyba że pole jest oznaczone jako opcjonalne. W celu dokonania zlecenia na rzecz małoletniego pozostającego pod władzą rodzicielską, opieką lub kuratelą Klienta lub innej osoby pozostającej pod opieką lub kuratelą Klienta, Klient zobowiązany jest do podania danych tej osoby. Klient podaje także hasło do swojego Konta.

b. Osoba Uprawniona Do Pobierania Materiału Diagnostycznego winna podać następujące dane: imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu. Pierwsze logowanie Osoby Uprawnionej Do Pobierania Materiału Diagnostycznego możliwe jest dopiero po podaniu loginu i tymczasowego hasła, które Osoba Uprawniona do Pobierania Materiału Diagnostycznego otrzymuje przy podpisaniu umowy, bądź za pośrednictwem wiadomości e-mail na wskazany przez nią adres poczty elektronicznej lub przez SMS na podany numer telefonu podczas pierwszego logowania, przy czym hasło tymczasowe powinno zostać zmienione w ciągu 48 godzin od jego otrzymania. Hasło musi zawierać minimum 12 znaków. W skład hasła powinny wchodzić duże i małe litery, cyfra i znak specjalny. Hasło nie może być ciągiem następujących po sobie klawiszy.

c. Użytkownik oświadcza, że dane zawarte w formularzu rejestracyjnym są zgodne z prawdą oraz nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich. Użytkownik jest odpowiedzialny za prawdziwość informacji wpisanych do formularza rejestracyjnego.

d. Osoba Uprawniona Do Pobierania Materiału Diagnostycznego zobowiązana jest podczas rejestracji podać dane tożsame z danymi podanymi w łączącą ją ze Spółką Umowie.

e. Użytkownik powinien zapoznać się i potwierdzić fakt zapoznania się z treścią Regulaminu oraz Polityką Prywatności, odznaczając odpowiednie pole formularza rejestracyjnego.

  1. Użytkownik może w każdej chwili przerwać rejestrację, wówczas wszelkie dotychczasowe czynności zmierzające do utworzenia Konta Użytkownika zostaną anulowane.
  2. Po zakończeniu Rejestracji, na adres mailowy podany przez Klienta wysłany zostanie link aktywacyjny, następnie zaś – na podany przez Klienta numer telefonu SMS z kodem. Po wpisaniu w Aplikacji otrzymanego kodu Konto zostaje pomyślnie założone.
  3. Klient zobowiązany jest nie ujawniać osobom trzecim hasła dostępu do Konta i ponosi wyłączną odpowiedzialność za szkody wyrządzone na skutek jego ujawnienia lub niestarannego przechowywania. Z uwagi na fakt, że na adres e-mail podany przez Klienta przekazywane są informacje dotyczące Konta, w tym możliwość resetowania hasła, Spółka nie zaleca podawania adresu poczty elektronicznej współdzielonego przez Klienta z osobami trzecimi, z uwagi na ryzyko dostępu do jego danych przez osoby nieupoważnione. Klient ponosi wyłączną odpowiedzialność za sposób korzystania z podanego przez Klienta adresu poczty elektronicznej.
  4. Klient może w każdym czasie dokonywać zmiany danych konta podanych w trakcie rejestracji w zakładce „Profil”. W przypadku usunięcia danych Klient traci możliwość korzystania z Aplikacji w takim zakresie, w jakim dane te są niezbędne do korzystania z udostępnionych przez Aplikację Usług. W razie usunięcia danych Klienta koniecznych do dokonania rejestracji w Aplikacji, traci on możliwość korzystania z Aplikacji.
  5. Klient może w każdej chwili usunąć Konto w Aplikacji.
  6. Hasło dla Osoby Uprawnionej Do Pobierania Materiału Diagnostycznego jest generowane przez generator i wysyłane za pośrednictwem wiadomości e-mail lub SMS-em przy pierwszym logowaniu.
  7. Usunięcie konta Osoby Uprawnionej Do Pobierania Materiału Diagnostycznego następuje w momencie ustania współpracy pomiędzy Stronami.
  8. Loginem Klienta jest unikalny adres poczty elektronicznej Klienta, który służy jego identyfikacji podczas rejestracji i każdorazowego logowania do Aplikacji.
  9. Hasło Użytkownika musi zawierać minimum 12 znaków. W skład hasła powinny wchodzić duże i małe litery, cyfra i znak specjalny. Hasło nie może być ciągiem następujących po sobie klawiszy.
  10. Hasło Użytkownika powinno być znane wyłącznie Użytkownikowi. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za skutki udostępnienia przez Użytkownika hasła do Aplikacji jakiejkolwiek osobie trzeciej i/lub niewłaściwego zabezpieczenia hasła dostępu do Aplikacji przed dostępem jakiejkolwiek osoby trzeciej.
  11. Jeżeli podczas procedury logowania do Aplikacji zostanie dziesięciokrotnie wprowadzone błędne Hasło, zostanie ono zablokowane ze względów bezpieczeństwa. Automatyczne odblokowanie konta nastąpi po weryfikacji tożsamości na podstawie wiadomości e-mail wysłanej na podany podczas rejestracji adres poczty elektronicznej oraz wpisaniu kodu wysłanego za pośrednictwem SMS na podany przez Użytkownika numer telefonu.
  12. Aplikacja umożliwia przypomnienie Hasła w przypadku, gdy Użytkownik zapomni swojego dotychczasowego Hasła. W tym celu Użytkownik jest zobowiązany podać swój Login oraz wybrać opcję „zresetuj”. Na podany przez Użytkownika adres e-mail wysłany zostanie link oraz odpowiedni kod weryfikacyjny. Zarówno link jak i kod umożliwiają aktywację panelu zmiany zapomnianego hasła. Nowe logowanie będzie musiało być potwierdzone wpisaniem kodu, który to kod Użytkownik otrzymuje za pośrednictwem SMS na podany przez Użytkownika numer telefonu po dokonaniu powyższych czynności.
  13. W przypadku powzięcia informacji o przejęciu hasła po zalogowaniu się do Aplikacji należy bezzwłocznie je zresetować. Użytkownik jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Spółki o każdym przypadku naruszenia jego praw do Loginu i/lub Hasła. Użytkownik dokonuje poinformowania Spółki o naruszeniu ww. praw, zgłaszając Spółce takie zdarzenie na adres e-mail: kontakt@homelab24.pl
  14. W celu zwiększenia poziomu bezpieczeństwa danych osobowych przetwarzanych przy użyciu Aplikacji, Spółka rekomenduje zmianę hasła co 30 dni.
  15. Podczas komunikacji pomiędzy Spółką a Użytkownikiem dokonywanej za pośrednictwem Aplikacji, wykorzystywany jest zabezpieczony kanał szyfrowanej komunikacji.

§ 8 UPRAWNIENIA I USŁUGI DEDYKOWANE KLIENTOWI

  1. W celu uzyskania dostępu do Usług, Klient zobowiązany jest zalogować się w Aplikacji, używając do tego indywidualnego Loginu i Hasła.
  2. Po prawidłowym dokonaniu przez Klienta rejestracji, Klient otrzymuje w Aplikacji do wypełnienia dobrowolną ankietę dotyczącą tematyki Aplikacji (dalej jako: „Ankieta Wstępna”).
  3. Proces zamawiania Usług odbywa się każdorazowo za pośrednictwem Aplikacji.
  4. Klientowi przysługuje uprawnienie do skorzystania z kodów rabatowych udzielanych przez Spółkę w ramach Aplikacji, według jej uznania (dalej jako: „Kody Rabatowe”). Kod Rabatowy stanowi kod alfanumeryczny, uprawniający Klienta do jego realizacji w Aplikacji, w postaci zniżki procentowej naliczanej od wartości zlecenia lub jego poszczególnych elementów, pod warunkiem jego prawidłowego wpisania w dedykowanym miejscu w Aplikacji, przed dokonaniem płatności. Kod Rabatowy ma charakter jednorazowy i wygasa wraz z upływem jego terminu ważności. Kody Rabatowe nie łączą się.
  5. Na potrzeby niniejszego Regulaminu za Kod Rabatowy, o którym mowa w ust. 4 uznaje się także numer dokumentu identyfikującego członka programu i/lub programów (w tym programów lojalnościowych), w którym/-ych uczestnictwo uprawnia członka do uzyskania zniżki w ramach Aplikacji, przy czym korzystanie z niego nie ma charakteru jednorazowego.
  6. Zlecenie zostaje skutecznie złożone z chwilą dokonania płatności przez Klienta za pośrednictwem dostępnych przez Aplikację kanałów płatności.
  7. Spółka zastrzega, iż mimo dokonania płatności, zlecenie może nie zostać podjęte, jeżeli żadna z Osób Uprawnionych Do Pobierania Materiału Diagnostycznego nie podejmie się za pośrednictwem Aplikacji jego realizacji. W przypadku braku podjęcia zlecenia przez Osobę Uprawnioną Do Pobierania Materiału Diagnostycznego, a w konsekwencji braku realizacji zlecenia, Spółka zwróci Klientowi całość dokonanej płatności w terminie 2 dni robocze od dnia dokonania wpłaty, przy czym za moment zwrotu uznaje się dzień obciążenia rachunku Spółki.
  8. Umowa o świadczenie Usług zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia, iż jego zlecenie zostało podjęte przez Osobę Uprawnioną Do Pobierania Materiału Diagnostycznego. Klient otrzymuje potwierdzenie o podjęciu jego Zlecenia za pośrednictwem Aplikacji oraz na wskazany w Aplikacji adres e-mail.
  9. W przypadku, gdy płatność za daną usługę nie zostanie zrealizowana (bez względu na jej przyczynę), Umowa o świadczenie Usług nie zostaje zawarta, o czym Klient zostaje powiadomiony poprzez tekst wyświetlony w oknie Aplikacji.
  10. Zamawianie przez Klienta Usług jest możliwe 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę, przy czym możliwość realizacji zleceń uzależniona jest od dostępności Osób Uprawnionych do Pobierania Materiału Diagnostycznego i godzin pracy najbliższego od miejsca wizyty laboratorium współpracującego i/lub laboratorium wykonującego określony rodzaj badań.
  11. Zmiana terminu świadczenia Usługi może nastąpić nie później niż na 12 godzin przed rozpoczęciem wizyty za pośrednictwem Aplikacji. Zmiana terminu musi być zatwierdzona przez drugą stronę (tj. zmiana przez Klienta – zatwierdzona przez Osobę Uprawnioną Do Pobierania Materiału Diagnostycznego, a zmiana przez Osobę Uprawnioną Do Pobierania Materiału Diagnostycznego – zaakceptowana przez Klienta). W przypadku braku zgody na zmianę Strony decydują, czy zostawiają pierwotny termin wizyty czy też Zlecenie zostaje anulowane.
  12. Spółka każdorazowo dokłada wszelkich starań, by Usługi wykonywane w miejscu wskazanym przez Klienta odbywały się i rozpoczynały w czasie wskazanym przez Klienta. Jednakże z przyczyn od Spółki niezależnych, w tym w szczególności z uwagi na warunki drogowe lub inne zdarzenia losowe, przybycie Osoby Uprawnionej Do Pobierania Materiału Diagnostycznego może się opóźnić. W razie przewidywanego opóźnienia powyżej 15 minut, Klient zostanie powiadomiony o zaistniałym opóźnieniu. Jeżeli natomiast opóźnienie przekroczy 30 minut, Klient ma możliwość bezpłatnej rezygnacji z Usługi za pełnym zwrotem kosztów lub przełożenia Usługi na inny termin.
  13. Zarówno Klient, jak i Osoba Uprawniona Do Pobierania Materiału Diagnostycznego mogą anulować zlecenie maksymalnie 12 godzin przed umówioną godziną wizyty, w celu zapewnienia terminowego, niezakłóconego i płynnego przebiegu realizacji zleceń. W takim przypadku Spółka zwróci Klientowi całość wniesionej opłaty w terminie 2 dni roboczych od dnia anulowania zlecenia, przy czym za moment zwrotu uznaje się dzień obciążenia rachunku Spółki. Niniejsze uprawnienie nie narusza prawa Klienta do odstąpienia od umowy.
  14. W przypadku, gdy Klient anuluje zlecenie w czasie poniżej 12 godzin przed umówioną godziną wizyty, możliwość skorzystania z kodów rabatowych, o których mowa w ust. 4 w ramach jego konta zostanie zablokowana na okres 14 dni, z wyłączeniem kodów, o których mowa w ust. 5.
  15. Pobranie przez Klienta wyniku badania w formacie pdf umożliwia Klientowi wypełnienie w ramach Aplikacji dobrowolnej ankiety na temat zrealizowanej usługi (zwana w dalszej części Regulaminu Ankietą Podsumowującą).
  16. W celu uzyskania papierowego odpisu swojego wyniku, konieczne jest zgłoszenie powyższego na adres e-mail: kontakt@homelab24.pl. Spółka zobowiązuje się rozpatrzeć zgłoszone żądanie w terminie 15 dni roboczych od dnia uzyskania mailowego zgłoszenia.
  17. Analiza Dietetyczna zostaje przeprowadzona w ciągu 5 dni roboczych od chwili udostępnienia Klientowi wyników określonych badań w Aplikacji. Analiza Dietetyczna w formie pliku pdf zostaje udostępniona Klientowi bezpośrednio w Aplikacji.

§ 9 SPECYFIKACJA USŁUG DEDYKOWANYCH KLIENTOM

  1. Proces zamawiania Usług przebiega następująco:

a) Zalogowanie się w Aplikacji;

b) Wybór konkretnej usługi/usług poprzez kliknięcie „Dodaj do koszyka”;

c) Wskazanie dokładnego adresu oczekiwanego miejsca pobrania materiału diagnostycznego;

d) Wybór preferowanego terminu realizacji usługi;

e) Otrzymanie za pośrednictwem Aplikacji pełnej ceny usługi, w tym podania kosztów dojazdu, a jeśli wymaga tego rodzaj usługi – również kosztów dojazdu, z uwzględnieniem ewentualnej zniżki wynikającej z faktu użycia Kodu Rabatowego;

f) Zapłata za wybrane Zlecenie w panelu płatności;

g) Otrzymanie potwierdzenia skutecznego zamówienia usługi tj. podjęcia zlecenia przez Osobę Uprawnioną Do Pobierania Materiału Diagnostycznego, zarówno poprzez potwierdzenie przesłane na podany przez Klienta adres e-mail, jak i w zakładce w Aplikacji „Moje zamówienia”.

  1. W przypadku, jeżeli osoba, której ma dotyczyć wykonanie Usługi, wymaga podjęcia szczególnych procedur czy udogodnień, w szczególności, jeżeli osoba ta jest osobą małoletnią, ubezwłasnowolnioną lub o jakimkolwiek stopniu niepełnosprawności, Klient zobowiązuje się poinformować o tym Osobę Uprawnioną Do Pobierania Materiału Diagnostycznego za pośrednictwem Aplikacji, w zakładce „Uwagi”. Brak podania takich informacji może uniemożliwić realizację usługi.
  2. Po dokonaniu płatności za Zlecenie przez Klienta Osoba Uprawniona Do Pobierania Materiału Diagnostycznego otrzymuje stosowne Zlecenie oraz informacje niezbędne do jego realizacji.
  3. Spółka zastrzega sobie możliwość wahań przyjazdu Osoby Uprawnionej Do Pobierania Materiału Diagnostycznego o 15 minut. Przyjazd Osoby Uprawnionej do Pobierania Materiału Diagnostycznego w terminie 15 minut od umówionego terminu wizyty uważa się za terminową realizację usługi.
  4. Możliwość rozszerzenia Zlecenia o kolejne Badania i/lub Usługi jest możliwa wyłącznie za pośrednictwem Aplikacji i wyłącznie w sytuacji, gdy Osoba Uprawniona do Pobierania Materiału Diagnostycznego wyrazi na to zgodę i posiada w miejscu świadczenia Usługi pełne wyposażenie niezbędne do realizacji rozszerzonego Zlecenia.
  5. Przed pobraniem materiału do badań i/lub realizacją Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej Osoba Uprawniona Do Pobierania Materiału Diagnostycznego zobowiązana jest do weryfikacji tożsamości osoby, której Usługa dotyczy lub/i jej rodzica/opiekuna prawnego, a osoba której Usługa dotyczy i/lub rodzic/opiekun prawny zobowiązana jest do okazania dowodu tożsamości. Brak okazania dowodu tożsamości lub brak możliwości weryfikacji tożsamości skutkuje brakiem możliwości realizacji Badania. W takim przypadku Klient ponosi pełne koszty dojazdu Osoby Uprawnionej Do Pobierania Materiału Diagnostycznego oraz koszt 70,00 złotych brutto jako zryczałtowane koszty wynagrodzenia Osoby Uprawnionej do Pobierania Materiału za gotowość do realizacji Usługi.
  6. Podczas wizyty Osoby Uprawnionej Do Pobierania Materiału Diagnostycznego, Osoba Uprawniona Do Pobierania Materiału Diagnostycznego może poprosić Klienta o założenie maseczki ochronnej minimalizującej potencjalne zakażenie wirusem SARS-CoV-2 i/lub innym patogenem. W przypadku odmowy założenia maseczki, Osoba Uprawniona Do Pobierania Materiału Diagnostycznego może odmówić wykonania usługi. W takim przypadku Klient ponosi pełne koszty dojazdu Osoby Uprawnionej Do Pobierania Materiału Diagnostycznego oraz koszt 70,00 złotych brutto jako zryczałtowane koszty wynagrodzenia Osoby Uprawnionej Do Pobierania Materiału Diagnostycznego za gotowość do realizacji Usługi.
  7. Jeżeli nie uda się oznaczyć wyniku dla danego parametru, Klientowi przysługuje ponowne pobranie materiału bez dodatkowych opłat w celu ponownego oznaczenia tego parametru lub zwrot środków za niewykonane oznaczenie danego badania, chyba, że brak możliwości oznaczenia wyniku dla danego parametru nie wynika z nieprawidłowego pobrania materiału diagnostycznego.
  8. Każdorazowo w przypadku niemożności oznaczenia wyniku dla danego badania Klient obciążony zostaje jedynie kosztami dojazdu do miejsca wykonania Usługi przez Osobę Uprawnioną Do Pobierania Materiału Diagnostycznego.
  9. W przypadku, gdy Klient w ramach Zlecenia zamówił Pozostałe Usługi w Zakresie Opieki Medycznej, ale na miejscu jego stan Osoba Uprawniona do Pobierania Materiału Diagnostycznego oceni jako wymagający interwencji medycznej i pomocy lekarza, Klient ponosi pełne koszty dojazdu Osoby Uprawnionej Do Pobierania Materiału Diagnostycznego oraz koszt 70,00 złotych brutto jako zryczałtowane koszty wynagrodzenia Osoby Uprawnionej Do Pobierania Materiału Diagnostycznego za gotowość do realizacji Usługi.

§ 10 USŁUGI DEDYKOWANE OSOBOM UPRAWNIONYM DO POBIERANIA MATERIAŁU DIAGNOSTYCZNEGO

  1. W celu uzyskania dostępu do Usług, Osoba Uprawniona Do Pobierania Materiału Diagnostycznego zobowiązana jest zalogować się w Aplikacji, używając do tego indywidualnego Loginu i Hasła. Tymczasowy Login i Hasło uzyskiwany jest w momencie nawiązania współpracy ze Spółką, przy czym pierwsze hasło generowane jest automatycznie i wysyłane za pośrednictwem wiadomości e-mail na wskazany przez nią adres poczty elektronicznej lub przez SMS podczas pierwszej próby logowania się. W terminie 48 godzin od ich otrzymania Osoba Uprawniona do Pobierania Materiału Diagnostycznego zobowiązana jest zarejestrować się w Aplikacji i zmienić tymczasowe hasło.
  2. Po rejestracji w Aplikacji Osoba Uprawniona Do Pobierania Materiału Diagnostycznego określa w Aplikacji obszar, w którym chce realizować usługi pobrania materiału i/lub Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej.
  3. Po zalogowaniu się do Aplikacji, Osoba Uprawniona Do Pobierania Materiału Diagnostycznego otrzymuje powiadomienia o Zleceniach zlecanych w wybranym obszarze.
  4. Proces podejmowania Zlecenia odbywa się każdorazowo za pośrednictwem Aplikacji. Podejmowanie Zlecenia odbywa się poprzez kliknięcie: „przyjmij Zlecenie” i potwierdzenie terminu jego realizacji.
  5. Proces podejmowania i realizacji Zleceń przebiega następująco:

a) Zalogowanie się w aplikacji;

b) Kliknięcie „przyjmij Zlecenie” przez Osobę Uprawnioną do Pobierania Materiału Diagnostycznego, która danego dnia i w danej lokalizacji świadczy usługi na rzecz Spółki;

c) Udostępnienie przez Aplikację informacji o zamówionym Badaniu/Usłudze;

d) Pobranie materiału diagnostycznego w lokalizacji wskazanej przez Klienta i/lub wykonanie Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej ;

e) Kliknięcie „potwierdź wykonanie” we właściwej zakładce Aplikacji;

f) Zabezpieczenie pobranego materiału diagnostycznego i jego przewiezienie do wskazanego przez Aplikację Laboratorium.

  1. Umowa o świadczenie Usług zostaje zawarta z chwilą podjęcia Zlecenia przez Osobę Uprawnioną Do Pobierania Materiału Diagnostycznego.
  2. Osoba Uprawniona Do Pobierania Materiału Diagnostycznego zobowiązana jest wykonać Zlecenie w terminie określonym w Zleceniu. Zmiana terminu Zlecenia możliwa jest wyłącznie po akceptacji zmiany przez Klienta.
  3. W sytuacji, gdy Osoba Uprawniona Do Pobierania Materiału Diagnostycznego przewiduje opóźnienie w realizacji Zlecenia, zobowiązania jest niezwłocznie poinformować o powyższym Klienta, wskazując przewidywaną długość opóźnienia.
  4. Osoba Uprawniona Do Pobierania Materiału Diagnostycznego uprawniona jest do anulowania wizyty najpóźniej 12 godzin przed godziną umówionej wizyty.
  5. Podejmowanie Zleceń przez Osobę Uprawnioną Do Pobierania Materiału Diagnostycznego jest możliwe 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę, przy czym w zakresie Zleceń obejmujących Badania - pod warunkiem dostępności najbliższego laboratorium współpracującego ze Spółką.
  6. W przypadku, jeżeli Klient chce rozszerzyć Zlecenie o dodatkowe Badania i/lub Pozostałe Usługi w Zakresie Opieki Medycznej, konieczne jest uprzednie rozszerzenie Zlecenia za pośrednictwem Aplikacji i dokonanie za nie zapłaty. Osoba Uprawniona Do Pobierania Materiału Diagnostycznego może wyrazić zgodę na rozszerzenie Zlecenia wyłącznie w sytuacji, gdy ma możliwość profesjonalnej realizacji rozszerzonego Zlecenia (w szczególności ma ze sobą odpowiedni sprzęt).
  7. Wyłącznie odpowiedzialnym za prawidłowe pobranie i transport materiału do Badania jest Osoba Uprawniona Do Pobierania Materiału Diagnostycznego.
  8. Szczegółowe warunki korzystania z Aplikacji i realizacji Zleceń określa także Umowa zawarta przez Osobę Uprawnioną Do Pobierania Materiału Diagnostycznego ze Spółką.

§ 11 CZYNNOŚCI DOKONYWANE PRZEZ LABORATORIUM

  1. Laboratorium loguje się do Aplikacji za pośrednictwem odrębnego panelu dostępnego na komputery.
  2. Laboratorium jest wyłącznie odpowiedzialnym za prawidłowe badanie pobranego materiału diagnostycznego i terminową publikację jego wyników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na indywidualnym Koncie Klienta.

§ 12 PŁATNOŚCI

  1. Klient dokonuje płatności za pośrednictwem Panelu Płatności w Aplikacji.
  2. Płatności możliwe są poprzez:

a) Płatność kartą;

b) Szybki przelew internetowy;

c) BLIK;

d) Przedpłatę kartą.

  1. Klient zobowiązany jest zapoznać się z regulaminem płatności danego operatora płatności. Dokonanie płatności oznacza akceptację Regulaminu płatności.
  2. Klient wyraża zgodę na wystawianie paragonów fiskalnych i/lub faktur w postaci elektronicznej (nieedytowalny plik pdf) oraz przesyłanie ich na wskazany przy rejestracji adres e-mail Klienta.

§ 13 ZASTRZEŻENIA

  1. Spółka zastrzega, iż zamówienie danego Zlecenia nie stanowi gwarancji jego wykonania. Konieczne jest podjęcie Zlecenia przez Osobę Uprawnioną Do Pobierania Materiału Diagnostycznego, na co Spółka nie ma wpływu i za co nie ponosi odpowiedzialności.
  2. Spółka zastrzega sobie prawo do anulowania podjętego Zlecenia przez Osobę Uprawnioną Do Pobierania Materiału Diagnostycznego najpóźniej 12 godzin przed umówioną wizytą.
  3. Wyłącznie odpowiedzialnym za prawidłowe pobranie materiału do Badań i/lub wykonanie Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej jest Osoba Uprawniona Do Pobierania Materiału Diagnostycznego.
  4. Wyłącznie odpowiedzialnym za prawidłowe wykonanie badań i publikację wyników jest Laboratorium.
  5. Celem realizacji Badania i/lub Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej konieczne jest podpisanie przez Klienta niezbędnych zgód. Brak podpisania zgód uniemożliwia realizację Badania. W takiej sytuacji Klient zostaje obciążony kosztami dojazdu Osoby Uprawnionej Do Pobierania Materiału Diagnostycznego oraz kwotą 70,00 złotych jako zryczałtowanymi kosztami wynagrodzenia Osoby Uprawnionej Do Pobierania Materiału za gotowość do realizacji Usługi.
  6. Celem realizacji Badania i/lub Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej konieczne jest potwierdzenie tożsamości. Uniemożliwienie weryfikacji tożsamości lub brak potwierdzenia tożsamości uniemożliwiają realizację Badania. W takiej sytuacji Klient zostaje obciążony kosztami dojazdu Osoby Uprawnionej Do Pobierania Materiału Diagnostycznego oraz kwotą 70,00 złotych jako zryczałtowanymi kosztami wynagrodzenia Osoby Uprawnionej Do Pobierania Materiału za gotowość do realizacji Usługi.
  7. Katalog Usług zawiera opis czynności przygotowawczych do Badania i/lub Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej, które musi podjąć Klient. W przypadku braku przygotowania Klienta do Badania i/lub wykonania Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej, pobranie Materiału Diagnostycznego i/lub wykonanie Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej jest niemożliwe z przyczyn, za które odpowiada Klient. W takiej sytuacji Klient zostaje obciążony kosztami dojazdu Osoby Uprawnionej Do Pobierania Materiału Diagnostycznego oraz kwotą 70,00 złotych jako zryczałtowanymi kosztami wynagrodzenia Osoby Uprawnionej Do Pobierania Materiału za gotowość do realizacji Usługi.
  8. W przypadku, jeżeli pobranie materiału diagnostycznego i/lub wykonanie Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej jest niemożliwe z uwagi na okoliczności leżące po stronie Klienta, Spółka nie ponosi za powyższe odpowiedzialności.
  9. W przypadku, gdy Klient pomimo takiej możliwości nie zapoznał się z dostępnymi w Aplikacji opisami Badań i/lub Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej, a także warunkami ich prawidłowej realizacji i możliwymi niepożądanymi symptomami, Spółka nie ponosi odpowiedzialności za skutki braku wiedzy Klienta w tym zakresie.
  10. Osoba poddana Badaniu i/lub Pozostałym Usługom w Zakresie Opieki Medycznej nie może być nietrzeźwa ani znajdować się pod wpływem środków odurzających i/lub substancji psychotropowych. Spółka zastrzega, iż w przypadku, w którym osoba, od której ma być pobrany materiał diagnostyczny i/lub wykonana jedna z Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej, znajduje się w stanie budzącym wątpliwości Osoby Uprawnionej Do Pobierania Materiału Diagnostycznego, Osoba Uprawniona Do Pobierania Materiału Diagnostycznego ma prawo odmówić pobrania materiału i/lub wykonania Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej. W takiej sytuacji Klient zostaje obciążony kosztami dojazdu Osoby Uprawnionej Do Pobierania Materiału Diagnostycznego oraz kwotą 70,00 złotych jako zryczałtowanymi kosztami wynagrodzenia Osoby Uprawnionej Do Pobierania Materiału za gotowość do realizacji Usługi.
  11. W przypadku osób małoletnich, w imieniu których działa Klient jako rodzic lub opiekun prawny, jest on wyłącznie odpowiedzialny za przygotowanie małoletniego do Badania i/lub Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej i jego zdolności do poddania się ich wykonaniu Badaniu, a także udzielenie w jego imieniu niezbędnych zgód.
  12. W przypadku, jeżeli pobranie materiału i/lub wykonanie Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej jest niemożliwe ze względu na okoliczności leżące po stronie Klienta, w szczególności:

a) stan nietrzeźwości;

b) pozostawanie pod wpływem środków odurzających i/lub substancji psychotropowych;

c) brak elementarnych zasad sanitarnych w miejscu umówionej wizyty;

d) brak przestrzegania zaleceń epidemiologicznych;

e) brak stosowania niniejszego Regulaminu;

Spółka zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zlecenia. W takiej sytuacji Klient zostaje obciążony kosztami dojazdu Osoby Uprawnionej Do Pobierania Materiału Diagnostycznego oraz kwotą 70,00 złotych jako zryczałtowanymi kosztami wynagrodzenia Osoby Uprawnionej Do Pobierania Materiału za gotowość do realizacji Usługi.

  1. W przypadku, jeżeli pobranie materiału i/lub wykonanie Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej jest niemożliwe ze względu na okoliczności obiektywne, w szczególności stan zdrowia lub stan psychofizyczny osoby, od której ma być pobrany materiał diagnostyczny lub wykonana Usługa, Spółka zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zlecenia. W takiej sytuacji Klient zostaje obciążony kosztami dojazdu Osoby Uprawnionej Do Pobierania Materiału Diagnostycznego oraz kwotą 70,00 złotych jako zryczałtowanymi kosztami wynagrodzenia Osoby Uprawnionej Do Pobierania Materiału za gotowość do realizacji Usługi. W przypadku, jeżeli przy realizacji usługi wykorzystano zestaw pobraniowy dolicza się także opłatę w wysokości 5,00 zł.
  2. Spółka zastrzega, że Analiza Dietetyczna nie stanowi diagnozy lekarskiej, konsultacji medycznej i nie może zastępować Klientowi leczenia lub terapii, realizowanej przez podmiot prowadzący działalność leczniczą, w szczególności nie może zastępować konsultacji lekarskiej. Klient przyjmuje do wiadomości, iż dietoterapia jest procesem złożonym oraz długotrwałym, często podzielonym na etapy. Klient oświadcza, iż jest świadomy tego, iż Analiza Dietetyczna jest przypisana do ściśle określonych Badań, w związku z czym jest ona oparta i ograniczona wyłącznie do danych wynikających z tychże wyników badań, wobec czego Spółka nie ponosi odpowiedzialności za błędną konsultację lub usługę udzieloną na skutek niepełnych informacji, niepełnego stanu faktycznego danego przypadku, nieposiadania wszystkich związanych z danym przypadkiem dokumentów.
  3. Spółka zastrzega, że w przypadku określonych Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej, Klient zobowiązany jest do uprzedniego, samodzielnego pozyskania recepty/zlecenia i/lub wykupienia leku/innego wyrobu medycznego niezbędnych do realizacji danej Usługi, zgodnie z informacjami dostępnymi w Aplikacji opisanymi w ust. 7 i 9 niniejszego paragrafu. Brak ich pozyskania przez Klienta przed umówioną wizytą Osoby Uprawnionej Do Pobierania Materiału jest traktowany jako brak przygotowania Klienta w rozumieniu ust. 7 powyżej.
  4. Niezależnie od przyczyny, niezrealizowanie określonych Badań skutkuje jednoczesnym brakiem realizacji usługi Analizy Dietetycznej, jako usługi dodatkowej.
  5. Spółka zastrzega sobie prawo do anulowania Zlecenia w okresie krótszym niż 12 godzin do umówionej wizyty, jeżeli jego realizacja jest niemożliwa z uwagi na okoliczności niezależne od Spółki. Wówczas wszelkie opłaty poniesione przez Klienta zostaną mu zwrócone maksymalnie w terminie 2 dni roboczych od dnia anulowania Zlecenia.

§ 14 NEWSLETTER

  1. Użytkownik ma możliwość zapisania się na usługi newsletter.
  2. Zapis na newsletter możliwy jest poprzez podanie swojego adresu e-mail w odpowiednim okienku widocznym w Aplikacji.
  3. Zapis na newsletter jest dobrowolny i nie ma żadnego wpływu na możliwość korzystania z Aplikacji.
  4. Użytkownik ma możliwość rezygnacji z newslettera w dowolnym momencie.

§ 15 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Dane osobowe podawane przez Użytkowników będących osobami fizycznymi w Aplikacji przetwarzane są przez Imogena Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Jeleniogórska 16, 60-179 Poznań, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000880206, NIP: 7792523064, REGON: 388060257 (dalej także jako „Administrator”).
  2. Podanie danych osobowych przez Użytkownika jest dobrowolne, jednakże niezbędne do korzystania z Aplikacji.
  3. Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania i usunięcia. Dane osobowe mogą być poprawiane lub usuwane na podstawie zgłoszenia skierowanego do Administratora.
  4. Użytkownik podając dane oświadcza, że podane przez niego dane osobowe są jego danymi.
  5. Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Użytkownika, znajdują się w Aplikacji Mobilnej Home Lab w Polityce Prywatności.

§ 16 ZAWARCIE UMOWY I ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Warunkiem zawarcia przez Użytkownika umowy dotyczącej korzystania z Aplikacji jest:

a. zaakceptowanie niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności,

b. podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe,

c. zapoznanie się z treścią i zakresem prawa odstąpienia od umowy,

d. wyrażenie niezbędnych zgód,

e. dokonanie płatności przez Klienta za pośrednictwem dostępnych przez Aplikację kanałów płatności.

  1. Umowa o świadczenie Usług drogą elektroniczną może być rozwiązana przez którąkolwiek ze stron.
  2. Klient może w każdej chwili rozwiązać Umowę korzystania z Aplikacji bez podania przyczyny. W celu rozwiązania umowy należy usunąć Konto w Aplikacji. Operacja usunięcia konta jest nieodwracalna. Z chwilą rozwiązania umowy Klient traci możliwość korzystania z Aplikacji.
  3. Usługi świadczone w ramach Umowy korzystania z Aplikacji są usługami zdrowotnymi w rozumieniu art. 3 a ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2020 poz. 287 ze zm., w dalszej części Regulaminu zwana Ustawą). Odstąpienie przez Klienta od umowy w zakresie Usług dopuszczalne jest wyłącznie w odniesieniu do Usług, względem których niniejszy Regulamin to przewiduje i wyłącznie na warunkach opisanych w niniejszym Regulaminie.
  4. Przed realizacją Usługi Klient może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania jakichkolwiek przyczyn, składając Spółce oświadczenie o odstąpieniu.
  5. Bieg terminu do odstąpienia od umowy określonego powyżej rozpoczyna się od dnia jej zawarcia. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem 14 dni.
  6. Oświadczenie o odstąpieniu od Umowy może być wysłane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Spółki: kontakt@homelab24.pl.
  7. Spółka przesyła niezwłocznie Klientowi potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  8. Spółka, w przypadku odstąpienia od Umowy zwraca Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy, uiszczoną przez niego płatność.
  9. Realizacja w pełni zamówionej i opłaconej przez Klienta Usługi przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 5 odbywa się za jego zgodą, skutkującą utratą prawa do odstąpienia od umowy.
  10. Spółka może odstąpić od umowy i anulować wizytę najpóźniej 12 godzin przed umówioną wizytą, chyba, że realizacja zlecenia jest niemożliwa z uwagi na okoliczności, za które Spółka nie ponosi odpowiedzialności.
  11. Spółka poinformuje Użytkownika o rozwiązaniu umowy drogą mailową.
  12. Spółka ma prawo rozwiązać umowę o świadczenie Usług drogą elektroniczną, w tym usunąć Konto Użytkownika w przypadku naruszenia przez Użytkownika istotnych postanowień Regulaminu.
  13. Spółka zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia Usług na rzecz Użytkownika, w tym prawo do usunięcia jego Konta, jeżeli zostało ono założone po raz kolejny po usunięciu Konta wynikającym z naruszenia Regulaminu.

§ 17 REKLAMACJE

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące świadczonych Usług, a także sposobu działania Aplikacji należy zgłaszać w formie elektronicznej na adres: kontakt@homelab24.pl lub tradycyjnie na adres: Imogena Sp. z o.o. ul. Jeleniogórska 16, 60-179 Poznań lub za pomocą formularza reklamacyjnego znajdującego się w Aplikacji w zakładce „Kontakt”.
  2. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane:

a. oznaczenie Użytkownika (imię, nazwisko, numer telefonu, adres poczty elektronicznej e-mail);

b. przedmiot reklamacji w postaci opisu problemu będącego podstawą do złożenia reklamacji;

c. okoliczności uzasadniające reklamację.

  1. Reklamacje rozpatrywane będą przez Spółkę w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania. W przypadku konieczności uzupełnienia reklamacji, termin do rozpatrzenia reklamacji biegnie od dnia doręczenia, także za pomocą środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość, ostatniego wymaganego dokumentu lub udzielenia ostatniej wymaganej informacji.
  2. Decyzje Spółki w przedmiocie reklamacji podejmowane będą przez Spółkę w formie pisemnej.
  3. Prawo dochodzenia przed sądem powszechnym roszczeń wynikających ze świadczonych przez Spółkę usług drogą elektroniczną przysługuje po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego.

§ 18 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne problemy techniczne lub ograniczenia występujące w Urządzeniach Mobilnych, systemie teleinformatycznym oraz infrastrukturze telekomunikacyjnej, z których korzysta Użytkownik.
  2. Spółka zastrzega sobie możliwość cyklicznego dokonywania przerw technicznych koniecznych do poprawnego działania i funkcjonowania Aplikacji oraz jej modernizowania i usprawniania.
  3. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w udostępnianiu Konta wynikające z przyczyn niezależnych od niej i za jakiekolwiek szkody, w tym też pośrednie wynikające z przerwy w funkcjonowaniu Aplikacji wywołane koniecznością jej konserwacji, modernizacji i jej usprawniania lub czynnikami niezależnymi od Spółki.
  4. Spółka zastrzega sobie możliwość zarządzania przerw technicznych, które mogą ograniczać dostępność Aplikacji oraz usługi przez nią oferowane, w przypadkach nieprzewidzianych zdarzeń losowych, na które Spółka nie ma wpływu jak np. problemy z funkcjonowaniem serwera i inne.
  5. Spółka zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu, w szczególności w przypadku:

a. wprowadzenia zmian w przepisach prawa dotyczących świadczenia usług objętych niniejszym Regulaminem;

b. wydania decyzji, postanowień lub orzeczeń organów administracji lub sądów, mających wpływ na realizację usług objętych niniejszym Regulaminem;

c. wprowadzenia nowych rozwiązań technologicznych dotyczących usług objętych niniejszym Regulaminem;

d. analizy reklamacji dotyczących treści niniejszego Regulaminu.

  1. Usługi pobrania materiału diagnostycznego i jego badania, a także wykonanie Pozostałych Usług w Zakresie Opieki Medycznej są usługami zdrowotnymi świadczonymi przez pracowników służby zdrowia pacjentom w celu oceny, utrzymania lub poprawy ich stanu zdrowia w związku z czym nie znajdują do nich zastosowania przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, (Dz. U. z 2020 poz. 287 z późn.zm.) w tym w szczególności nie znajduje do nich zastosowania ustawowe prawo odstąpienia od umowy. Odstąpienie od umowy w zakresie Usług dopuszczalne jest wyłącznie w przypadkach wyraźnie wskazanych w Regulaminie.
  2. Każda zmiana Regulaminu zostanie Użytkownikowi zakomunikowana, nie później niż 2 tygodnie przed proponowaną datą wejścia zmian w życie. W tym celu Spółka udostępnia Użytkownikowi tekst zmian w Regulaminie w formie elektronicznej. W przypadku braku akceptacji nowej treści Regulaminu należy usunąć Konto w Aplikacji.
  3. W kwestiach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne przepisy prawa obowiązującego na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
  4. Regulamin obowiązuje od dnia 26 kwietnia 2024 roku.

Nasze kanały dostępu socialmedia

icon-blue-facebook.svg
logo-blue-instagram.svg
logo-blue-tiktok.svg
logo-blue-linkedin.svg